Závěr rallyové sezóny se v našem týmu stal vlastně přípravou a testováním pro sezónu příští. Po havárii na Barumce, kde naše Impreza N11 utrpěla značnou škodu a ani do Jeseníků ještě nebyla připravena, jsme se rozhodli startovat v posledních dvou rallysprintech s novým vozem, kterým je Impreza Hatchback N14. Je to vůz opět z dílny Pavla Janouška, se kterým v posledních dvou letech Vojta Štajf bojoval ve velkém mistrovstí. Nová Impreza je podvozkově i motoricky o dost velký kus dále než starší N11, ovšem vyžaduje díky delšímu rozvoru a dalším drobnostem zcela jiný jezdecký styl a návyky. V prvním závodě s novým autem nám překazilo plány počasí, neboť se jelo celý den na vodě a to se špatně testuje a hledá hranice s novým autem. Ve Vsetíně bylo počasí krásné a konečně jsme mohli vyzkoušet přednosti hatchbacku v závodě. Na místo Jardy Jugase tentokrát usedl do horkého sedadla sám Vojta Štajf, což bylo za prvé splnění sázky, za druhé pomoc s rozpisem a nastavením auta. Sázka bylo o to, že když uděláme titul na okruzích, tak si Vojta sedne vedle Petra. Titul jsme získali a Vojta, ikdyž možná trochu s obavami, se nakonec s rolí spolujezdce smířil.
Na stránkách Mediasportu se můžete v sekci Onbordy podívat jak to dopadlo. Pro Vojtu to bylo zřejmě na dlouhou dobu poslední svezení jako spolujezdec, pro Petra to ovšem bylo velmi poučné a touto cestou mu děkuje…:-)
Listopad věnujeme přípravě obou aut, starší i nové Imprezy, na Pražský rallyspint. Tam chystáme několik novinek a změn, v prvé řadě start našeho okruhového parťáka Dana Suchého se Imprezou N11 a s navrátivší se Marcelou Dolečkovou Ehlovou po krátké mateřské dovolené na místě spolujezdkyně. Kromě toho pojede samozřejmě i Petr Kačírek s N14, opět s Mírou Bosákem, pokud mu to tedy jeho zdravotní stav dovolí. Po pražském závodě se už všechno začne chystat na lednové Janner rally, které bude příští rok součástí českého mistrovství. Ale to je až příští rok a jiná kapitola tedy. Nejdřív poděkování všem našim partnerům na Pražském Rallysprintu…:-)