/ Historie
Závodní tým Duck Racing vznikl v roce 1993. Jeho zakladatelem je Petr Kačírek, který už v roce 1992, tedy rok před založením vlastního týmu, závodil v pronajatém voze Ford Fiesta XR2i v 1. ročníku populárního Ford Fiesta Cupu.
Na konci sezóny 1992 se podařilo zakoupit 2 závodní fiesty, později pak ještě Escorty a celá devadesátá léta se nesla v duchu pohárových závodů s identickými Fordy na všech proslulých evropských tratích. Během sedmi let se podařilo Petrovi Kačírkovi vyhrát mnoho závodů jak s Fiestou tak i s Escortem v hodnocení jednotlivců , stejně tak byl několikrát úspěšný celý Duck Racing v hodnocení týmů.
Když pomalu končilo období Fordem pořádaných pohárových závodů, rozhodl se tým v roce 1997 vstoupit do českého okruhového šampionátu. Základem auta pro mistrovské závody se stal pohárový Escort, který prošel úpravami pro skupinu „A“. Ve vyrovnané třídě do 2000cm3 se během následujících čtyř let podařilo vyhrát několik závodů, vrcholem byl zisk titulu vicemistra republiky pro Petra Kačírka v divizi 1 v roce 2000.
V následujícím roce však přestával Escort technicky stačit na konkurenci, proto na sklonku sezóny zkusil Petr Kačírek spolu s Marcelem Kusínem vůz BMW M3 v 6-ti hodinovce v Brně. Skvělý výsledek v závodě a nadšení z výkonu a jízdních vlastností „bavoráku“ rozhodly o dalším vývoji závodění. Od roku 2002 se na dlouhých 6 let spojili dva závodní týmy Kačírka a Kusína a pod názvem K+K Racing Team spolu úspěšně bojovali na závodech v Česku, Evropě i ve světě. Mezi jejich největší společné výsledky patří určitě všechny pódiová umístění při závodech MMČR nebo Epilogu (absolutně 2. a 3. místo v r. 2003 resp. 2004), ale i 3. místo ve třídě A5 při 24-hodinovce v Dubaji v roce 2007.
Vítězství v Epilogu 2007 bylo i epilogem společných závodů Petra Kačírka a Marcela Kusína pod názvem K+K Racing a od počátku roku 2008 se opět dvě závodní „emtrojky“ připravovali pro domácí i zahraniční závody ve staronovém Duck Racing Teamu.
Toto období, od roku 2008 po současnost, je prozatím nejúspěšnější v celé historii týmu, neboť během těchto let se podařilo jezdcům týmu získat dohromady 6 titulů Mezinárodního Mistra ČR (3x Kačírek, 3x Skalický) a 1 titul Mistr FIA zóny střední Evropy.
V roce 2010 vstoupil Duck Racing i do soutěží a týmový vozový park se postupně rozrostl o 3 rallyové Subaru Imprezy, se kterými se naši jezdci účastní českého i evropského šampionátu.
Dosud „nejmladším“ přírůstkem, nepočítáme-li okruhové Ferrari, do týmových garáží byl historický skvost jménem BMW 3,0CS z roku 1969, který po skoro roční přestavbě na plnohodnotný rallyový speciál, úspěšně absolvoval v říjnu 2014 a 2015 slavný závod ,,La Carrera Panamericana,, v Mexicu a v ČR byl za tuto události tým oceněn prestižním Zlatým volantem za počin roku.
Aktuálně nejmladším přírůstkem je tedy Ford Mustang, určený k účasti na Mistrovství ČR ve sprintu na ¼ míle v kategorii S4 s řidičem Tomášem Vejdělkem, kteří spolu absolvovali sezóny 2013 – 2015 se ziskem dvou titulů mistra a jednoho titulu vícemistra ČR v této disciplíně. Letošní rok je zatím v duchu pečlivé stavby a přípravy nového speciálu s cílem připravit stroj s výkonem 800HP a získat titul Mistra republiky ČR.
V právě probíhající závodní sezóně tak opět bojuje Duck Racing team na třech frontách. Na okruzích i v rally to vypadá zatím výsledkově velmi dobře, v historicích se vše ukáže až na sklonku roku opět v Mexicu …
Aktuality
Martin Hudec v Mostě překvapil
Martin Hudec v barvách Duck Racing teamu absolvoval na okruhu v Mostě vydařený start v domácím šampionátu
Konec dobrý, všechno dobré
Tak by se stručně dala charakterizovat letošní okruhová sezona pražského týmu Duck Racing Petra Kačírka. Při úvodním