Jezdci týmu Duck racing zakončili letošní okruhovou sezonu ziskem třetího místa v závěrečném Epilogu. Tento skvělý výsledek ještě více umocňuje pořadí po prvních dvou hodinách, kdy dvojici Petru Kačírkovi a Danielu Suchému patřilo první místo, za které se udělovaly poslední body do hodnocení Mezinárodního mistrovství České Republiky DIVIZE 4 -3.500.
Kvalifikační tréninky, které byly odjety ve velmi chladném pátečním podvečeru, přinesli posádce Petr Kačírek, Dan Suchý, Lumír Firla a Daniel Skalický start ze šesté řady, kam se kvalifikovali časem 2:12.048. Aby to Kačírkova parta neměla moc jednoduché, bylo v průběhu kvalifikace nutné 2x vyměnit diferenciál. První, který byl namontován ve voze od počátku, vypověděl službu po první kvalifikační části. Ten druhý se ukázal jako nevhodně nastavený pro brněnskou trať a tak až ten třetí byl ten správný. I přes tyto peripetie znamenal zajetý čas 2:12.048 třetí nejlepší výsledek třídy do 3.500 ccm.
Daniel Skalický obhájil zisk mistrovského titulu již před třemi týdny na Podzimní ceně a tak do úvodních dvou hodin sobotního závodu nastoupili Petr Kačírek a Daniel Suchý. Závod s tmavomodrým BMW M3 GTR rozjížděl šéf týmu Petr Kačírek, kterého po hodině jízdy střídal Dan Suchý.
Po dvou hodinách závodu, jejichž výsledky byly započítávány do tabulky Mezinárodního mistrovství České republiky, patřilo posádce se startovním číslem dvanáct první místo před posádkami týmu Racing ADS a K&K Racing.
Po té co dokončil svůj stint Daniel Suchý, přišla řada na staronového šampióna Daniela Skalického a Lumíra Firlu. V té době se však objevili také problémy s hladinou oleje. Tyto problémy později popsal Petr Kačírek slovy:
„Po dvou hodinách nám výrazně vstoupla spotřeba oleje a to poměrně hodně. Přesnou příčinu jsme doposud nenašli. Po zbytek závodu to pro nás znamenalo častější zastávky v boxech a neustálou kontrolu hladiny oleje. Díky tomu jsme začali pomalu ztrácet a postupně se propadat výsledkovou listinou až na třetí místo naší třídy. To se nám nakonec podařilo udržet až do cíle, kde jsme byli odmávnuti na šestém místě absolutně. Na přípravu auta před Epilogem jsme i s výměnou motoru měli jen jeden týden. Mechanici to však zvládli výborně a o to více mne teď mrzí ty problémy s olejem, které nás pravděpodobně stálo první místo ve třídě. Ty tři zastávky nás zdržely o 3,5 minuty, přičemž ztráta na první tým Roberta Šenkýře byla asi poloviční. Tímto pro nás letošní sezóna končí a tak bych rád poděkoval všem našim partnerům za jejich podporu a pomoc. Stejně tak i mechanikům za pracovitost a klukům z posádky za jejich profesionální výkon za volantem.“
Daniel Skalický k tomu později dodal: „Nebýt těch problémů s olejem, byl by to další skvělý závod. K motosportu však patří i takovéto situace a nás naopak může těšit, že jsme potvrdili naší rychlost a postavení na české okruhové scéně.“
Epilogická šňůra úspěchů tak pokračuje i nadále. Jezdci týmu Duck Racing stanuli na stupních vítězů v každém z posledních šesti závodů, což je naprosto ojedinělá bilance nejnáročnějšího českého závodu.