V srpnu jsme museli vynechat rallysprint v Pačejově (Kačírkovi nic neuteklo ale Firla dlouho váhal…), protože se termínově překrýval s okruhovým závodem v Mostě kde bojujeme o titul. O to delší a kvalitnější byla příprava našeho Subaru na Barumku. Barumka je fakt hodně náročná. Je dlouhá, rychlá, místy příliš uskákaná, většinou je vedro, vždy je obrovská konkurence a letos navíc poprvé omezení průjezdu erzetou při psaní rozpisu na pouhé dva.
Při testu před samotnou soutěží odvedl tým skvělou práci a auto se podařilo skvěle naladit. Subaru výborně zatáčelo, brzdilo, skákalo a jezdec i spolujezdec z něj měli dobrý pocit. Shakedown (zkušební erzeta) před startem taky dopadl bez problémů (na rozdíl od některých soupeřů), takže nic nebránilo vykročit nebo spíše vyjet do třech soutěžních dnů. Večerní speciálka ve Zlíně dopadla uspokojivě, na autě zůstaly všechny 4 kola, což při erzetě ve městě mezi obrubníky není vždy pravidlem. Sobotní ráno slibovalo krásný den a také celkem v pohodě začal když nepočítáme malý výlet do pole hned v první erzetě. Pak se kvůli Valouškově havárii jedna erzeta zrušila, do další se kvůli jiné havarující posádce zdržel start o 15 min a první kilometry se studenými brzdami a pneu byla velká zábava… Na páté zkoušce letošní Barumky cesta našeho Subaru bohužel skončila po výletu mimo trať v autobusové zastávce a protože ani po třech hodinách žádný autobus nepřijel :), dostali se Kačírek s Jugasem do servisu až se sběrným vozem pořadatele. Subaru je na levoboku značně poškozené, jak říkají naši mechanici, budou na něm nějaké vícepráce…