Až poslední závod Mezinárodního mistrovství ČR v závodech na okruzích v rámci Epilogu v Brně rozhodl o letošním titulu ve vytrvalostních závodech ve třídě do 3500cm3. Ze 6-ti hodinového vytrvalostního závodu se do českého mistrovství započítávali první 2 hodiny. Po velké bitvě s vozy týmu Roberta Šenkýře se ve dvacáté jubilejní sezóně usmálo štěstí na náš tým a Petr Kačírek získal titul Mistra ČR pro rok 2011.
Do závodu jsme šli s osmi bodovým náskokem v čele šampionátu a věděli jsme, že musíme být maximálně druzí, pokud by průběžně druhá posádka v mistrovství Šenkýř-Fried dokázala vyhrát. Šenkýř nasadil stejně jako my do závodu i druhý vůz a bylo jasné, že závod bude do posledního kola velký boj. Po startu šel do čela Šenkýř, následován Kačírkem, Líbalem na druhém konkurenčním bavoráku a naším Skalickým. Zpočátku se zdálo že Petr bude mít hodně práce aby za sebou udržel Líbala, ale zhruba od desátého kola se mu začal pomalu vzdalovat a rozdíl mezi nimi narůstal. V čele jezdil v pohodě Šenkýř, kterého nemělo smysl honit, nám stačilo bezpečné druhé místo. Po hodině závodu přišlo střídání jezdců a v našem voze dostal Dan Suchý do začátku druhé hodiny minutový náskok na druhý Šenkýřův vůz. Skvělou, rychlou a bezchybnou jízdou dokázal Dan tento náskok udržet a po dvou hodinách projel cílem na 2. místě, což Petrovi stačilo k získání titulu. Z auta jsme během těch dvou hodin závodu vymačkali vše co v něm bylo, opravdu jsme jeli na doraz, což mělo za následek, že v dalším kole po projetí cílem se náš bavorák zastavil s technickou poruchou. Takový scénář by člověk nevymyslel, ale jak se říká, historie se neptá…
Druhý vůz pak v pohodě pokračoval v 6-ti hodinovce a díky skvělému výkonu Lumíra Firly a Dana Skalického dojela naše čtveřice celkově pátá, ve třídě do 3500cm3 potom na 2. místě. V posledních pěti letech jsme v Epilogu dojeli v naší třídě třikrát 1., jednou 2. a jednou 3. Závěry sezón nám tedy vycházejí skvěle, letos navíc bylo vše ozdobeno ziskem titulu Mistr ČR v závodech na okruzích.