Pražský tým má za sebou poslední okruhový závodní víkend v Evropě. Horká, víkendová Podzimní cena však byla velmi zvláštní. K&K Duck Racing totiž poprvé představil Audi R8 LMS ultra domácímu publiku. Premiéra to byla více než vydařená.
Pro Petra Kačírka s Marcelem Kusínem to bylo vůbec poprvé, co vytáhli do boje vůz specifikace GT3. Oba však do toho vlétli, jak se říká, po hlavě. Audi se totiž zúčastnilo jak vytrvalostního závodu, tak i obou sprintů v rámci brněnského víkendu FIA Zóny střední Evropy. V tom prvním usedl za volant Petr Kačírek a ve druhé jízdě krotil speciál se čtyřmi kruhy ve znaku Marcel Kusín. První závodní nasazení Audi R8 LMS ultra v barvách týmu K&K Duck Racing nemohlo dopadnout lépe. Ve třech brněnských závodech vybojovali Kačírek s Kusínem tři třetí místa.
„Abych byl upřímný, tohle jsme vůbec nečekali. S Marcelem jsem ze třech třetích míst překvapení, ale zároveň samozřejmě nadšení. Audi je naprosto skvělé auto, které prostě funguje tak, jak má. Především pak brzdy a podvozek. To auto má velký potenciál a my jsme se ani zdaleka nedostali k jeho limitům. Hodně nám však pomohl Filip Salaquarda, který nám ukázal, jak to auto má jet. I díky tomu jsme se během víkendu zlepšili o pět sekund na kolo. Moc bych chtěl poděkovat celému týmu ISR Racing za jejich přípravu a přístup. Jsou to velcí profesionálové, kteří vědí, co dělají. Za celý víkend jsme nezaznamenali sebemenší technickou závadu na autě,“ prozradil Petr Kačírek, který se svým parťákem Marcelem Kusínem skončil v celkovém účtováním vytrvalostních závodů na pátém místě.
Tým ISR Racing však nebyl v Brně jen proto, aby se staral o vůz. Mechanici týmu Igora Salaquardy totiž navíc zaučovali a ukazovali veškeré technické aspekty i mechanikům týmu K&K Duck Racing.
„Naši mechanici se za tento víkend mnoho naučili, za což patří velký dík klukům z ISR Racing. Audi má nyní před sebou cestu do Emirátů, kde už koncem října startuje místní okruhový šampionát. Rád bych ještě dodal, že Audi R8 LMS Ultra vzbudilo nebývalý zájem fanoušků i soupeřů a že mě těšil zájem všech přítomných televizních štábů při premiéře tohoto vozu v českém týmu a v českém mistrovství,“ doplnil Marcel Kusín.
Úspěšný brněnský víkend má však za sebou i Daniel Skalický, který opět nikomu nedal šanci. Skalický s modrou M3 GTR nebyl poražen v ani jednom ze závodů, do kterých v Brně nastoupil, a bral tak dvě vítězství ve sprintech a vítězství ve vytrvalostním závodě. Ve všech případech ve třídě do 3500 ccm. Daniel Skalický tak v Brně korunoval perfektní sezonu, ve které se stal šampionem ve sprintech. Ve vytrvalosti bral navíc 3. Místo.