Květnový Most, jinak druhý závod Mezinárodního Mistrovství ČR v závodech na okruzích, nám přinesl spoustu bodů, několik podiových umístění, ale také rozbité auto.
Páteční trénink i závod se jel za vydatného deště a v některých chvílích nebyl ani tak důležitý čas nebo umístění, ale snaha zůstat s autem na dráze a neuplavat do svodidel. Za náš tým to odnesl Martin Jerman, který si odskočil z vytrvalostních závodů s Mičánkovým Porsche do krátkého závodu s naším bavorákem. Nahradil tak Lumíra Firlu, který se musel věnovat rallyovým povinnostem. Martin v tréninku chytil aquaplaning a dále již jen jako pasažér zamířil do svodidel… Auto bylo dost poškozené, naši mechanici pracovali den a noc aby se pokusili vůz připravit na sobotu, páteční závod byl však bez naší ,,osmadvacítky,,. V závodě samotném, při hustém dešti a na hranici regulérnosti, se každý snažil neudělat chybu, takže se do cíle dojelo v podstatě tak jak se odstartovalo. Pro nás to znamenalo 3. a 4. místo pro Dana Suchého, resp. Petra Kačírka. Sobotní závod dopadl mnohem lépe, to už se na suché trati i bojovalo, na stupních vítězů skončil jak Dan na místě 2., tak i Petr na místě 3. V cíli byl i Martin Jerman na místě 7.
Hned v sobotu v noci náš tým balil a spěchal domů, neboť v dílně čekalo na dodělání rallyové Subaru, se kterým se hned následující týden v úterý vyráželo na testování a ve čtvrtek na naší první velkou rally do Českého Krumlova. Po poradě v posádce se oba naši aktéři Petr i Dan shodli, že absolvovat nejnáročnější soutěž v českém šampionátu je přeci jen zatím nad jejich síly, a tak k Petrovi usedl zkušený spolujezdec Jarda Jugas, jehož úkolem bylo provézt naše modré Subaru všemi nástrahami erzet s názvy jako Malonty nebo Kohout-Ján. Zasvěcení vědí o čem se mluví… Celou soutěž znepříjemňovalo posádkám špatné počasí, střídavé přeháňky udělaly ze všech erzet pneumatikářskou loterii. Lesní úseky byly většinou mokré a plné bláta, otevřené asfaltové úseky sem tam sucho, místy mokro… Vytahané bláto a stěrk byl ale po prvních průjezdech prakticky v každé zatáčce. Naše Subarko se startovním číslem 60 začalo v pohodě, na jistotu, bez nějakých velkých krizovek (bez malých se Krumlov nedá odjet) a pomalu stoupalo pořadím až na celkové průběžné 38. místo. Druhý průjezd Malontů v erzetě č. 10 však znamenal pro Petra s Jardou konec šancí na dobré umístění. Zhruba na dvacátém km této nejtěžší zkoušky dostalo naše auto defekt přední i zadní levé pneumatiky. Když se k tomu přidaly potíže se zlomeným heverem při výměně kol, bylo jasné, že ztráta roste do obřích rozměrů. Ale podařilo se vše opravit a bez jediné rezervy a s nabranou ztrátou 7 minut, dojelo auto do cíle erzety. Propadli jsme se na konec startovního pole, a tak další cíl byl zřejmý. Zvládnout poslední dvě zkoušky bez defektu (další rezerva již nebyla), dojet do cíle a projet rampou. To se nakonec podařilo, takže do historie Duck Racingu jsme mohli zapsat první dokončenou velkou rally. Poděkování patří zvlášť Jardovi Jugasovi, neboť bez jeho zkušeností a znalostí místních erzet by naše Subaru zřejmě skončilo v lepším případě v příkopě, v tom horším někde kdesi v lese.
Subaru v lese neskončilo, takže pro něj je připravena standartní repase po soutěži a naši mechanici rychle přepli na BMW a začali chystat auta zase do Mostu na další okruhový závod . Je třeba uhájit průběžné 2. a 3. místo v probíhajícím okruhovém mistrovství.