Technika
Motokára. Kdo z kluků by to slovo neznal. Ve své podstatě jednoduché závodní vozidlo. Na závodní motokáře budete těžko hledat nějaké zbytečnosti. Trubkový rám plní úlohu nosné konstrukce a zároveň nahrazuje pérování. Motor přenáší hnací sílu na zadní osu řetězovým převodem a nenajdete zde diferenciál. Brzdy jsou kotoučové a řízení přímé (bez převodky). Plastové spoilery plní současně funkci nárazníků.
Vynikající jízdní vlastnosti mají motokáry především díky nízko položenému těžišti a speciálním pneumatikám. Ta naše, je:
KZ2
KZ2 je kategorie závodních motokár za použití dvou-motocykly jsou chlazeny vodou do 125 cm3 vyvíjí přibližně 45 hp (34 kW). Motory jsou vybaveny šestistupňovou převodovkou. KZ2 je druhý nejrychlejší v kategoriích motokár KZ a technické předpisy jsou podobné rychlejšímu KZ1, kromě toho, že v KZ2 musí být převodovka „manuální a výhradně mechanická bez servopohonu“ s použitím středních pneumatik. Motor a podvozek musí být schváleny komisí CIK - FIA Race Management Commission. Kategorie je otevřená pro piloty ve věku od 15 let. Minimální hmotnost motokár s řidičem je 175 kg.