Technika

2x Subaru Impreza WRX STI sk. N (N14)

Motor

  • počet válců - 4, uspořádání protilehlé (boxer)
  • chlazení - kapalinou, nastřikování na mezichladič stlačeného vzduchu
  • přeplňování - turbodmychadlem IHI s kuličkovými ložisky
  • ventilový rozvod - DOHC, 4 ventily na válec
  • vstřikování paliva
  • objem válců - 1998 ccm
  • největší výkon - 295 k při 4300 ot/min
  • maximální točivý moment - 570 Nm při 4000 ot/min
  • palivo: ETS XS EVO
  • řídící jednotka Pectel
  • systém pohonu - trvale 4x4, lamelové přední a zadní diferenciály s omezenou svorností, aktivní mezinápravový diferenciál

Spojka

Exedy Racing jednokotoučová.

Převodovka

pětistupňová Hewland (Prodrive), řazení bez spojky ve schématu "H"

Bezpečnostní rám

Custom Cages (UK) Subaru GRB Generation 3

Brzdy

kotoučové značky AP RACING na všech kolech, průměr předních kotoučů 355 mm, zadních 285 mm

Tlumiče

REIGER s tříúrovňovou regulací

Kola

TEAM DYNAMICS MOTORSPORT 8" x 18", sníh 5,5" x 16", šotolina 7" x 15"

Pneumatiky

Pirelli 225/650 R18", 135/90 R16", 205/65 R15"

Délka vozu

4 415 mm

Rozvor

2 625 mm

Pohotovostní hmotnost

1380 kg

Subaru Impreza WRX STI sk. N (N11)


Technika

Motor

  • čtyřválcový přeplňovaný boxer 2000 cm3
  • největší výkon - 280
  • maximální točivý moment - 480 Nm
  • řídící jednotka Motec M800

Převodovka

Drenth nebo Kaps, 5-ti rychl. s přímým řazením

Podvozek

trvale 4x4 s aktivními diferenciály, tlumiče Proflex 12-ti polohové

Karoserie

samonosný skelet s bezpečnostním rámem

Hmotnost

1315 kg

Brzdy

Brembo - brzdič 6-ti pístkový, kotouč 326/316 mm

Kola

Compomotive nebo Evo corse 18-ti palcové

Pneu

Pirelli nebo Michelin – 270/640/18

Komunikace

Peltor

2011 © Duck Racing       web: DATOR3      design: BcA. Jana Rennerová